Regulamin Sklepu Internetowego

§1

Postanowienia Ogólne

1. Niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego określa warunki organizacji i przeprowadzania
transakcji za pośrednictwem sklepu internetowego działającego pod adresem internetowym:
www.bloombee.pl (dalej jako: Sklep Internetowy) oraz reguluje podstawowe prawa i
obowiązki Sprzedawcy, Kupującego i Użytkownika.
2. Sklep Internetowy jest prowadzony i obsługiwany przez spółka BLOOMBEE spoločnosť
s rúčením obmedzeným z siedzibą w mieście Vojany [Słowacja], adres: Vojany 331; 076 72
Vojany [Słowacja], IČO:51870118 (dalej jako: Sprzedawca lub Właściciel Sklepu Internetowego).
3. Użytkownik lub Kupujący wyraża zgodę na postanowienia niniejszego Regulaminu w
częściach odnoszących się do korzystania z tej strony internetowej oraz na zasady ochrony
danych osobowych określone szczegółowo w postanowieniach Polityki Prywatności.
4. Kupujący składając zamówienie poprzez stronę internetową www.bloombee.pl, a także
potwierdzając złożone zamówienie w interfejsie internetowym Sklepu Internetowego
potwierdza jednocześnie, że akceptuje niniejszy Regulamin w całości, jak również to że się z
nim zapoznał. Umowa sprzedaży zawarta za pośrednictwem sklepu internetowego
działającego pod adresem internetowym: www.bloombee.pl, tj. Regulamin wraz z warunkami
handlowymi, w tym informacja o złożonym zamówieniu i jego akceptacja, zostaną przesłane
Kupującemu e-mailem po zawarciu umowy sprzedaży.
5. Jakiekolwiek postanowienia odbiegające od warunków handlowych przewidzianych
niniejszym Regulaminem mogą być negocjowane w umowie sprzedaży. Odmienne
postanowienia dotyczące umowy sprzedaży będą miały pierwszeństwo przed warunkami
handlowymi przewidzianymi w niniejszym Regulaminie.
6. Postanowienia niniejszego Regulaminu stanowią integralną część umowy sprzedaży zawartej
przez Kupującego za pośrednictwem sklepu internetowego działającego pod adresem
internetowym: www.bloombee.pl.

§2
Definicje

1. Na potrzeby niniejszego Regulaminu i zawieranych za pośrednictwem sklepu internetowego
działającego pod adresem internetowym: www.bloombee.pl poszczególnym słowom
zapisanym wielką literą nadaje się następujące znaczenie:


a) Konsument - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej
niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
b) Kupujący - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca
zdolność prawną, ale niebędąca osobą prawną, która zamierza dokonać zakupu towaru
za pośrednictwem sklepu internetowego działającego pod adresem internetowym:
www.bloombee.pl. Mając na uwadze obowiązujące przepisy prawa rozróżnia się
Kupującego niebędącego Konsumentem oraz Kupującego będącego Konsumentem;
c) Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, o której
mowa w art. 33 1  § 1 Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 1964 r., Nr 16, poz. 93 ze zm., dalej
jako: KC), prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
d) Sprzedawca - spółka BLOOMBEE spoločnosť s rúčením obmedzeným z siedzibą w
mieście Vojany [Słowacja], adres: Vojany 331; 076 72 Vojany [Słowacja];
e) Użytkownik - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca
zdolność prawną, ale niebędąca osobą prawną, która odwiedza Sklep Internetowy.


2. Niniejszy Regulamin może przewidywać także inne pojęcia zapisane wielką literą, którym
nadaje szczególne znaczenie.

§ 3

Składanie zamówień i zawarcie Umowy Sprzedaży

1. Jeżeli interfejs internetowy Sklepu Internetowego na to pozwala, Kupujący zamawia towar
bez rejestracji w interfejsie internetowym Sklepu Internetowego, tj. bezpośrednio poprzez
interfejs internetowy Sklepu Internetowego po wskazaniu niezbędnych danych dla realizacji
zamówienia. Jeżeli interfejs internetowy Sklepu Internetowego to umożliwia, Użytkownik
może uzyskać dostęp do swojego interfejsu użytkownika na podstawie swojej rejestracji w
interfejsie internetowym Sklepu Internetowego. Użytkownik może zamawiać towary za
pośrednictwem swojego interfejsu Użytkownika (dalej jako: Konto Użytkownika).
2. Kupujący podczas rejestracji i składania zamówienia w Sklepie Internetowym, zarówno przy
korzystaniu ze swojego Konta Użytkownika lub zamówienia bez dokonania rejestracji,
zobowiązany jest do prawidłowego i zgodnego z prawdą wprowadzenia wszystkich
niezbędnych do realizacji zamówienia danych. Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznej
aktualizacji danych znajdujących się w Koncie Użytkownika w przypadku ich każdorazowej
zmiany. Dane podane przez Kupującego w Koncie Użytkownika oraz podczas składania
zamówienia towaru Sprzedawca traktuje za prawidłowe i aktualne.
3. Do skutecznego złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym niezbędne jest urządzenie
umożliwiające przeglądanie stron internetowych, a także klawiatura lub inne urządzenie
umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych znajdujących się i
działających pod adresem internetowym: www.bloombee.pl.
4. Do skutecznego złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym, oprócz wymogów
wskazanych w ust. 3 powyżej konieczna jest pełna akceptacja niniejszego Regulaminu
stosownie do postanowienia § 1 ust. 4 niniejszego Regulaminu.
5. Podczas dokonywania zamówienia Kupujący jest zobowiązany do podania prawidłowych
danych osobowych: imienia i nazwiska (nazwy), dokładnego adresu zamieszkania (siedziby),
adresu e-mail oraz kontaktowego numeru telefonu komórkowego.
6. Po komunikacie elektronicznym o otrzymaniu zamówienia, przyjęcie zamówienia
do realizacji zostanie potwierdzone przez Sprzedawcę drogą telefoniczną lub elektroniczną.
Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę, umowa
uważana jest za zawartą.
7. Sprzedawca w przypadku skutecznego złożenia zamówienia przez Kupującego za
pośrednictwem Sklepu Internetowego przekazuje potwierdzenie złożenia zamówienia
Kupującemu utrwalone na trwałym nośniku w rozumieniu przepisu art. 2 pkt 4 ustawy z 30
maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 ze zm.).
8. Procedura realizacji zamówienia rozpoczyna się bez zbędnej zwłoki po zawarciu umowy
sprzedaży.
9. Rozmowy telefoniczne oraz korespondencja elektroniczna i papierowa prowadzone
w związku działalnością Sklepu Internetowego mogą być nagrywane i archiwizowane.
Ujawnienie jakichkolwiek szczegółów wynikających z tych rozmów lub korespondencji jest
niedopuszczalne, chyba że za wyraźną zgodą nadawcy i adresata albo gdy jest to konieczne
ze względu na dochodzone przez Sprzedawcy roszczenie, w szczególności wobec adresata lub
nadawcy, lub gdy jest to niezbędne ze względu na przepis prawa i na żądanie uprawnionego
do tego organu państwa.

§ 4
Konto Użytkownika

1. Dostęp do Konta Użytkownika jest zabezpieczony loginem i hasłem. Sprzedawca jest
zobowiązany zachować poufność loginu i hasła danego Użytkownika oraz innych danych
niezbędnych do założenia Konta Użytkownika. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za
naruszenie obowiązku zachowania danych udostępnionych celem założenia Konta
Użytkownika przez samego Użytkownika. Użytkownik nie jest uprawniony do zezwalania na
jakiekolwiek korzystanie z Konta Użytkownika przez osoby trzecie.
2. Sprzedawca może usunąć Konto Użytkownika, zwłaszcza jeśli Użytkownik nie korzysta ze
swojego Konta Użytkownika dłużej niż 1 rok lub jeśli Użytkownik naruszy swoje obowiązki
wynikające z zawartej umowy sprzedaży.
3. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że Konto Użytkownika może nie być dostępne w
sposób ciągły, zwłaszcza w związku z niezbędną konserwacją sprzętu komputerowego i
oprogramowania Sprzedawcy, lub niezbędną konserwację sprzętu komputerowego i
oprogramowania stron trzecich.

§ 5
Towary i cena

1. Interfejs internetowy Sklepu Internetowego zawiera zestawienie towarów oraz informacje o
nich, w tym ceny poszczególnych towarów. Ceny towarów podane są ze wszystkimi
podatkami (w tym z uwzględnieniem podatku VAT). Podane ceny nie obejmują cen i kosztów
opakowania, transportu lub dostarczenia towaru do Kupującego. Ceny towarów są wyrażone
w złotych polskich. Odstępstwa od zasady waluty polskiej są wyraźnie zaznaczone w Sklepie
Internetowym.
2. Ceny prezentowanych towarów oraz ceny za opakowanie, transport i dostawę obowiązują
przez czas ich uwidocznienia w interfejsie internetowym sklepu. Wszelkie rabaty od ceny
towaru udzielone Kupującemu przez Sprzedawcę nie łączą się ze sobą, chyba że Sprzedający
wyraźnie zaznaczy inaczej.
3. Ceny widniejące na stronie internetowej Sklepu Internetowego, jak również opisy towarów
stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu przepisów Kodeksu
Cywilnego. Charakter wiążący – na potrzeby zawarcia konkretnej umowy – zyskują one
dopiero z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.
4. Cena podana przy każdym towarze jest obowiązująca do czasu wyczerpania zapasów
magazynowych.
5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów prezentowanych na stronie Sklepu
Internetowego, zamieszczania informacji o nowych towarach, przeprowadzenia i odwołania
akcji promocyjnych na stronach Sprzedawcy, bądź wprowadzenia w nich zmian.
6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zawarcia umowy sprzedaży z Kupującym na
indywidualnie ustalonych warunkach.
7. W przypadku niemożności spełnienia świadczenia (realizacji zamówienia) przez Sprzedawcę
z powodu niedostępności towaru, Sprzedawca niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie
trzydziestu dni od zawarcia umowy zawiadomi o tym Kupującego i zwróci Kupującemu całą
otrzymaną od niego sumę pieniężną.
8. W przypadku sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży, na które przeznaczona jest
ograniczona liczba towaru, zawieranie zamówień lub ich realizacja następować będzie według
kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania zapasów
objętych tą formą sprzedaży. W przypadku, o którym mowa w ustępie niniejszym,
Sprzedawca zastrzega sobie możliwość ustalenia innej kolejności zawierania transakcji lub
ich realizacji, jak też Sprzedawca zastrzega sobie prawo wprowadzenia innych szczególnych
warunków odnoszących się do zawarcia lub realizacji transakcji. O odstępstwach w stosunku
do zasady powszechności, o których mowa w zdaniu drugim niniejszego ustępu, Sprzedawca
poinformuje na stronie Sklepu Internetowego.
9. Wraz z ceną zakupu Kupujący zobowiązany jest zapłacić Sprzedawcy również koszty
związane z opakowaniem i dostawą towaru, których wysokość wskazana jest w interfejsie
internetowym Sklepu Internetowego oraz będzie wskazana w zamówieniu i informacji o jego
przyjęciu. O ile wyraźnie nie określono inaczej, cena zakupu obejmuje również koszty
związane z dostawą towaru.
10. Kupujący ma możliwość zapłaty Sprzedawcy ceny zakupu za towar w jeden z następujących
sposobów:


a) Płatność gotówką – w przypadku wysyłki towaru za pobraniem;
b) przelewem bankowym na rachunek bankowy Sprzedawcy podany na stronie
internetowej Sprzedawcy (dalej jako: Rachunek Bankowy Sprzedawcy)
c) płatność bezgotówkowa za pośrednictwem Bramki Płatniczej przy użyciu dowolnej z
następujących kart płatniczych, którymi można płacić w Internecie: VISA,
MAESTRO, MATERCARD, VISA ELECTRON.

11. Wszelkie inne formy płatności niż te wymienione w ust. 10 powyżej dokonane przez
Kupującego są wskazane w interfejsie internetowym Sklepu Internetowego, w zamówieniu
oraz zostaną wskazane w trakcie akceptacji zamówienia.
12. Kupujący jest zobowiązany do wskazania sposobu płatności podczas składania zamówienia,
przy czym wybór sposobu płatności będzie możliwy jedynie spośród opcji wskazanych
podczas składania zamówienia.
13. W przypadku płatności gotówką lub za pobraniem cena zakupu jest płatna przy odbiorze
towaru. W przypadku płatności bezgotówkowej cena zakupu jest płatna przed wysłaniem
przesyłki najpóźniej w terminie ___ dni. W przypadku płatności bezgotówkowej obowiązek
zapłaty ceny zakupu przez Kupującego zostaje spełniony z chwilą zaksięgowania
odpowiedniej kwoty na Rachunku Bankowym Sprzedawcy.
14. Na wyraźny wniosek Kupującego Sprzedawca wystawi na rzecz Kupującego fakturę,
dotyczącą płatności dokonanych na podstawie umowy sprzedaży. Sprzedawca jest płatnikiem
podatku od towarów i usług. Sprzedawca wystawi fakturę Kupującemu po zapłaceniu ceny
zakupu towaru i prześle ją w formie elektronicznej na adres elektroniczny Kupującego
wskazany podczas składania zamówienia.
15. W przypadku płatności za pobraniem Sprzedawca zobowiązuje się przekazać przewoźnikowi
towar znajdujący się na magazynie najpóźniej w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania
zamówienia. W przypadku płatności przelewem Sprzedawca przekaże towar przewoźnikowi
nie później niż w ciągu 5 dni roboczych po zaksięgowaniu odpowiedniej kwoty na jego
Rachunku Bankowym Sprzedawcy. Dopuszczalna jest częściowa dostawa zamówionego
towaru, jeżeli nie uzgodniono inaczej.

§ 6

Dostawa i odbiór Towaru

1. Możliwe sposoby dostawy towaru są podane w interfejsie internetowym Sklepu
Internetowego. Konkretny sposób dostawy towaru zostanie wybrany przez Kupującego w
zamówieniu i potwierdzony przez Sprzedającego w przyjęciu zamówienia.
2. Koszty dostawy towaru, w zależności od sposobu wysłania i odbioru towaru, podane są w
interfejsie internetowym Sklepu Internetowego, zostaną podane w zamówieniu złożonym
przez Kupującego oraz w akceptacji zamówienia przez Sprzedawcę. W przypadku
zamówienia towarów o łącznej wartości powyżej określonej kwoty, koszt dostarczenia towaru
może być bezpłatny. Użytkownik może znaleźć informację o wysokości tej kwoty w
interfejsie internetowym Sklepu Internetowego. Koszt dostawy towaru przez kuriera jest
uzależniony od objętości i ilości zamówionych towarów i widoczny jest przy każdym
z towarów. Koszt dostawy jest wiążący w momencie składania zamówienia.
3. Jeżeli z przyczyn leżących po stronie Kupującego konieczne jest wielokrotne dostarczenie
towaru lub w sposób inny niż uzgodniony, Kupujący zobowiązany jest ponieść koszty
związane z taką dostawą.
4. Nieuzasadniona odmowa przyjęcia towaru przez Kupującego nie jest uważana za naruszenie
przez Sprzedawcę obowiązku dostarczenia towaru. Kupujący przy odbiorze towaru ma
obowiązek sprawdzić stan opakowania towaru oraz niezwłocznie zgłosić wszelkie wady
towaru kurierowi i Sprzedawcy. Reklamowany towar, należy wraz z fakturą sprzedaży lub
paragonem zwrócić Kurierowi. Jeżeli paczka zawiera więcej niż jeden towar, należy
zwrócić wszystkie towary. Odmowa przyjęcia przesyłki ze względu na uszkodzone
opakowanie nie jest uważana za uzasadnioną odmowę przyjęcia towaru. Kupujący podpisując
list przewozowy potwierdza, że ​​przesyłka spełniła wszystkie wymagania oraz przyjmuje do
wiadomości, że reklamacja towaru nie jest możliwa z powodu uszkodzenia opakowania
towaru.
5. Prawo własności towaru przechodzi na Kupującego w chwili odbioru towaru, chyba że towar
miał zostać opłacony za pobraniem wtedy w chwili zapłaty ceny zakupu towaru (w tym
kosztów opakowania i dostawy). Odpowiedzialność za przypadkowe zniszczenie,
uszkodzenie lub utratę towaru przechodzi na Kupującego z chwilą odbioru towaru albo z
chwilą, gdy Kupujący miał obowiązek przyjąć towar, lecz nie uczynił tego z naruszeniem
umowy sprzedaży.

§ 7

Odstąpienie od Umowy

1. Kupujący będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem
przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty
wydania mu towaru bez podania przyczyny stosownie do przepisów ustawy z 30 maja 2014 r.
o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 ze zm.).
2. W przypadku skorzystania z prawa, o którym mowa w ust. 1 powyżej, Kupujący
zobowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę, składając oświadczenie o odstąpieniu, o
którym mowa w Pouczeniu o odstąpieniu od Umowy udostępnionym na stronie internetowej
Sprzedawcy działającej pod adresem internetowym: www.bloombee.pl Szczegółowy sposób
składania oświadczenia o odstąpieniu przewiduje § 2 Pouczenia o odstąpieniu od Umowy.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy złożone po terminie, o którym mowa w ust. 1 powyżej
nie wywołuje skutków prawnych. Artykuł 61 KC stosuje się wprost.
3. Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy (załącznik Nr 1 do Pouczenia o odstąpieniu
od Umowy) oraz informacja dotycząca korzystania z prawa odstąpienia od umowy wskazana
w Pouczeniu o odstąpieniu od Umowy są przekazywane Kupującemu w formie papierowej
(w dokumentacji dołączonej do przesyłki) oraz w formie elektronicznej (w załączniku
do korespondencji elektronicznej potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji).
4. Kupujący w celu zachowania terminu do odstąpienia od umowy jest zobowiązany do
wysłania do Sprzedawcy informacji dotyczącej wykonania prawa odstąpienia od umowy
przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i zwrotu uprzednio zakupionego towaru.
5. W przypadku złożenia przez Kupującego oświadczenia o odstąpieniu drogą elektroniczną
za pośrednictwem elektronicznego formularza odstąpienia od umowy, Sprzedawca
niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy
na trwałym nośniku w rozumieniu przepisu art. 2 pkt 4 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 ze zm.).
6. Zwracany w związku z odstąpieniem od umowy towar musi być kompletny (wraz z pełnym
wyposażeniem i akcesoriami, stanowiącymi jego integralną część, jeżeli takie były dołączone
do towaru), nie może nosić śladów użytkowania wykraczających poza zwykły zarząd rzeczą.
Do zwracanego towaru należy dołączyć oryginał dokumentu sprzedaży, oraz wypełniony
i podpisany formularz zwrotu towaru. Dokumenty należy przykleić na zewnątrz opakowania
tak, aby Sprzedawca miał do nich dostęp bez konieczności otwierania przesyłki.
7. Kupujący podczas wysyłki ma obowiązek zapakować towar w odpowiednie opakowanie w
sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie lub zniszczenie. W przypadku towaru istotnie
uszkodzonego lub zniszczonego w transporcie na skutek użycia nieodpowiedniego
opakowania, cena zakupu i koszty dostawy nie podlegają zwrotowi.
8. Koszt zwrotu towaru, za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w art. 33 i art. 34 ust. 2 ustawy z
30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 ze zm.), ponosi
Sprzedawca. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby
zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie.
9. Kupujący zobowiązany jest do dokonania zwrotu rzeczy niezwłocznie, jednak nie później niż
w terminie 14 dni od daty, w której odstąpił od umowy. Sprzedający może zastrzec, iż
w przypadku odstąpienia od umowy, rzecz podlegająca zwrotowi zostanie odebrana przez
niego lub osobę przez niego upoważnioną.
10. W terminie dziesięciu (10) dni od zwrotu towaru przez Kupującego zgodnie z
postanowieniem niniejszego paragrafu, Sprzedawca jest uprawniony do przeprowadzenia
badania zwracanego towaru, w szczególności celem ustalenia, czy zwracany towar nie jest
uszkodzony, zużyty lub częściowo zużyty.
11. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, wykraczające poza
zwykły zarząd rzeczą, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki, lub
do obniżenia zwracanej kwoty o równowartość towaru uszkodzonego.
12. W przypadku odstąpienia od umowy wszystkie dokonane przez Kupującego płatności, w tym
koszty dostarczenia, zostaną przekazane Kupującemu niezwłocznie w formie analogicznej do
wybranej formy płatności przy zakupie towaru, nie później jednak niż w terminie 14 dni
od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy lub
od daty zbadania towaru przez Sprzedawcę i niestwierdzenia przez Sprzedawcę uszkodzeń
takiego towaru, w zależności które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
13. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że jeżeli zwrócony przez Kupującego towar jest
uszkodzony, zużyty lub częściowo zużyty, Sprzedawcy przysługuje prawo żądania
naprawienia szkody wyrządzonej przez Kupującego. Sprzedawca przysługuje prawo
potrącenia roszczenia z tytułu wyrządzonej szkody z roszczeniem o zapłatę ceny za zwrócony
towar i poniesione w związku z tym płatności, o których mowa w ust. 12 powyżej.
14. Sprzedawca oświadcza, iż zwrot dokonanych płatności, o których mowa w ust. 12 powyżej
zostanie zrealizowany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący.
Sprzedawca w porozumieniu ze Kupującym, może ustalić inny sposób zwrotu, który nie
będzie wiązał się z koniecznością poniesienia przez Kupującego dodatkowych kosztów.
15. Jeżeli Kupujący wybrał inny sposób dostarczenia towaru niż najtańszy sposób oferowany
przez Sprzedawcę, Sprzedawca jest uprawniony zwrócić Kupującemu jedynie koszt
dostarczenia towaru w wysokości odpowiadającej najtańszemu oferowanemu sposobowi
dostarczenia towaru.
16. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili
otrzymania towaru z powrotem od Kupującego lub dostarczenia przez Kupującego dowodu
jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Uprawnienie
Sprzedawcy wskazane w zdaniu pierwszym niniejszego ustępu nie znajduje zastosowania
w sytuacji, w której Sprzedawca zaoferował Kupującemu odbiór rzeczy.
17. Po otrzymaniu i przyjęciu towaru Sprzedawca wystawi Kupującemu fakturę korygującą, którą
odeśle na adres Kupującego.
18. Zawierając umowę Kupujący potwierdza, że zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu,
w tym potwierdza, iż został zawiadomiony o prawie odstąpienia od zawartej umowy
sprzedaży w terminie 14 dni od daty wydania mu towaru.
19. Sprzedawca i Kupujący mają prawo w każdej chwili odstąpić od umowy sprzedaży do czasu
odebrania towaru przez Kupującego. W takim przypadku Sprzedawca zwróci Kupującemu
cenę zakupu na rachunek bankowy podany mu w tym celu przez Kupującego lub rachunek, z
którego przelano środki w celu zapłaty ceny zakupu, jeżeli Kupujący nie powiadomi
Sprzedawcy o konieczności przekazania płatności na inny rachunek w ciągu 5 dni od
odstąpienia od umowy.
20. Jeżeli wraz z towarem ma zostać dostarczony prezent, w razie odstąpienia od głównej umowy
sprzedaży umowa darowizny (przeniesienia własności prezentu) ulega rozwiązaniu, a
Kupujący jest zobowiązany do zwrotu na rzecz Sprzedawcy również prezentu.

§ 8

Wady towarów i Reklamacja

1. Jeżeli po przejściu własności towaru na Kupującego stwierdzi on, że towar posiada wady
fizyczne lub prawne, Kupujący może bez względu na jego status (Konsument lub nie-
Konsument) skorzystać z praw wynikających z przepisów o rękojmi rzeczy sprzedanej.
2. Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego za to, że w chwili odbioru towaru towar:
a) ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie
oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia,
b) ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Kupującego, w tym
przedstawiając próbkę lub wzór,
c) nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował Sprzedawcę przy zawarciu
umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia,
d) został wydany Kupującemu w stanie zupełnym.
3. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo
odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności
dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub prawne rzeczy sprzedanej
jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru
Kupującemu. Kupujący niebędący Konsumentem traci uprawnienia określone w art. 568
§ 1–5 KC, jeżeli niezwłocznie po stwierdzeniu wady nie zawiadomi Sprzedawcy o tym
fakcie.
5. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub
w przypadku skierowania reklamacji do Sprzedawcy, Kupujący powinien przesłać informacje
o tym fakcie listownie lub poprzez wiadomość na adres e-mail: info@bloombee.pl oraz porozumieć się
telefonicznie ze Sprzedawcą w tej sprawie. W zgłoszeniu należy określić wadę, jaką zdaniem
Kupującego towar posiada, oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować rzeczoną wadę.
Sprzedawca w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia ustosunkuje się do zgłoszenia.
6. Postanowienia niniejszego paragrafu nie znajdują zastosowania do towaru sprzedanego po
cenie niższej z wadą, dla której uzgodniono niższą cenę, do zużycia towaru spowodowanego
jego zwykłym użytkowaniem, w przypadku gdy towar używany ma wadę odpowiadającą
stopniowi użytkowania lub zużycia, jakie towar posiadał w chwili odbioru przez Kupującego,
lub jeżeli wynika to z charakteru towaru.
7. Prawa wynikające z rękojmi, o których mowa w niniejszym paragrafie, przysługują
Kupującemu wobec Sprzedawcy i są realizowane wobec Sprzedawcy pod adresem
korespondencyjnym Sprzedawcy (inne sposoby zgłaszania wad zgodnie z postanowieniami
niniejszego Regulaminu nie są w żaden sposób ograniczone). Za moment zgłoszenia
reklamacji uważa się moment otrzymania przez Sprzedawcę od Kupującego reklamowanego
towaru.
8. Niewielkie różnice w jakości, rozmiarze, wyglądzie i kolorze towaru są dopuszczalne w
przypadku produktów wykonanych ręcznie i rzemieślniczych i nie są uważane za wadę
podlegającą reklamacji.
9. Różnice pomiędzy wyglądem towaru prezentowanego na stronie Sklepu Internetowego,
a wyglądem towaru dostarczonego do Kupującego, wynikające ze zmiany formy graficznej
opakowań nie stanowią podstawy do reklamacji zakupionego towaru.
10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody na zdrowiu osób lub szkody w mieniu i
towarze, które zostaną spowodowane przez Kupującego lub osoby trzecie, jeżeli osoby te
korzystały z towaru w sposób niewłaściwy, niedbały lub nieprofesjonalny.

§ 9

Procedura reklamacyjna

1. Postanowienia niniejszego paragrafu regulują sposób i warunki reklamacji wad towaru oraz
dochodzenia przez Kupującego roszczeń w razie skorzystania z praw dotyczących rękojmi za
wady rzeczy sprzedanej.
2. Za każdy towar sprzedany przez Sprzedawcę Kupującemu będącemu Konsumentem,
Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego za to, że towar, z zastrzeżeniem § 8 ust. 8
Regulaminu, w momencie odbioru jest wolny od wad oraz że wady towaru konsumpcyjnego
nie wystąpią w ciągu dwudziestu czterech miesięcy od otrzymania towaru przez Kupującego.
W przypadku produktów kosmetycznych minimalny termin przydatności do spożycia jest
oznaczony napisem „Najlepiej spożyć przed…”. Minimalny termin przydatności do spożycia
nie musi być podany na opakowaniu produktu, którego minimalny termin przydatności
przekracza 30 miesięcy. W produktach tych zastosowano symbol tzw. otwartego pojemnika,
wewnątrz którego znajduje się oznaczenie czasu, przez jaki produkt może zostać zużyty po
otwarciu, np. jeżeli w symbolu otwartego pojemnika widnieje liczba 12M, oznacza to, że
krem należy zużyć w ciągu 12 miesięcy od otwarcia.
3. W przypadku, gdy w okresie rękojmi (w przypadku udzielenia gwarancji jakości) lub w
okresie zgodnie z paragrafem poprzednim wystąpi wada towaru, przez którą zakupiony
produkt nie może być w pełni użytkowany, a wada ta może zostać usunięta, Kupujący ma
prawo żądać jego bezpłatnej naprawy. W przypadku wady usuwalnej towaru, który nie był
jeszcze używany, Kupujący ma prawo żądać zamiast usunięcia wady wymiany towaru na
wolny od wad. W przypadku wady, którą można usunąć, Kupującemu przysługuje również
prawo uzyskania stosownego rabatu od ceny zakupu, o którym to rabacie decyduje
Sprzedawca. W przypadku wady, której nie można usunąć, a która uniemożliwia prawidłowe
użytkowanie towaru jako towaru pozbawionego wad, Kupujący ma prawo wymienić towar,
uzyskać stosowny rabat od ceny zakupu, o którym to rabacie decyduje Sprzedawca lub
odstąpić od umowy. Powyższe uprawnienia, o których mowa w niniejszym ustępie nie
przysługują, jeżeli Kupujący wiedział o wadzie przed przejęciem rzeczy albo jeżeli wadę sam
spowodował.
4. Kupującemu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży ani żądania
dostarczenia nowej rzeczy, jeżeli nie może zwrócić towaru w stanie, w jakim go otrzymał, z
wyjątkiem przypadków przewidzianych przez obowiązujące przepisy.
5. Jeżeli Kupujący nie odstąpi od umowy sprzedaży lub nie skorzysta z prawa dostarczenia
nowej rzeczy bez wad, wymiany jej części lub naprawy, może żądać rozsądnej obniżki ceny
zakupu towaru. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z
umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Kupujący ma
prawo do rozsądnej obniżki ceny także w przypadku, gdy Sprzedawca nie może dostarczyć
nowej rzeczy bez wad, wymienić jej części lub naprawić, a także jeżeli Sprzedawca nie
naprawi sytuacji w rozsądnym terminie lub jeżeli naprawienie szkody spowodowałoby istotne
trudności dla Kupującego.
6. Kupujący ma obowiązek zgłosić Sprzedawcy reklamację niezwłocznie po stwierdzeniu wady.
Otrzymane reklamacje rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie
14 dni od dnia złożenia reklamacji, chyba że Sprzedawca i Kupujący uzgodnili inaczej.
7. Procedura reklamacyjna nie ma zastosowania do towaru, jeżeli została wszczęta po upływie
określonego okresu reklamacyjnego, a także w przypadku zużycia towaru spowodowanego
jego użytkowaniem. Procedura reklamacyjna nie ma zastosowania do wad towaru powstałych
na skutek nieprawidłowego użytkowania, nieprzestrzegania instrukcji, niewłaściwej
konserwacji lub niewłaściwego przechowywania towaru. W przypadku towaru używanego
Sprzedawca nie odpowiada za wady odpowiadające stopniowi wcześniejszego użytkowania
lub zużycia. W przypadku towaru sprzedanego po cenie niższej Sprzedawca nie odpowiada za
wadę, z powodu której wynegocjowano niższą cenę. W przypadku, o którym mowa w zdaniu
poprzednim Kupującemu zamiast prawa do wymiany towaru przysługuje prawo do rozsądnej
obniżki ceny.
8. Procedura reklamacyjna może zostać wszczęta w szczególności w jeden z poniższych
sposobów:
a) poinformowanie Sprzedawcy telefonicznie pod numerem telefonu +421 903 523 581, e-mailem
na adres: info@bloombee.sk lub pisemnie na adres: BLOOMBEE s.r.o. Vojany 331; 076 72
Vojany (Słowacja/Slovensko).
b) bezpośrednia dostawa (inna niż za pobraniem, czego Sprzedawca nie akceptuje)
reklamowanego towaru na adres siedziby Sprzedawcy.
W przypadku, o którym mowa w punkcie b) powyżej Kupujący podczas wysyłki ma
obowiązek zapakować towar w odpowiednie opakowanie w sposób uniemożliwiający jego
uszkodzenie lub zniszczenie. Do towaru należy dołączyć kopię dowodu dostawy (listu
przewozowego) lub fakturę (rachunek) z opisem wady i propozycją rozwiązania reklamacji.

§ 10
Korespondencja

1. Jeżeli nic innego nie wynika z niniejszego Regulaminu lub uzgodnień stron, wszelka
korespondencja związana z umową sprzedaży musi być doręczana drugiej stronie umowy w
formie pisemnej, pocztą elektroniczną, osobiście lub listem poleconym za pośrednictwem
operatora pocztowego (według wyboru nadawcy). Korespondencja adresowana do
Użytkownika może być kierowana na adres e-mail podany w jego Koncie Użytkownika lub
podczas składania zamówienia.
2. Korespondencję uznaje się za doręczoną w następujących przypadkach:
a) w przypadku doręczenia drogą elektroniczną z chwilą jej otrzymania na serwerze
poczty przychodzącej,
b) w przypadku doręczenia osobistego lub za pośrednictwem operatora pocztowego,
poprzez odbiór przesyłki przez adresata lub osobę upoważnioną do odbioru
korespondencji w imieniu adresata,
c) w przypadku doręczenia osobistego lub za pośrednictwem operatora pocztowego,
także poprzez odmowę przyjęcia przesyłki, jeżeli adresat lub osoba upoważniona do
odbioru korespondencji w imieniu adresata odmówi przyjęcia korespondencji,
d) w przypadku doręczenia za pośrednictwem operatora pocztowego, po upływie terminu
czternastu (14) dni od dnia nadania przesyłki i wezwania adresata do odbioru nadanej
przesyłki, jeżeli przesyłka została nadana na adres operatora pocztowego.

§ 11

Postanowienia końcowe

1. Wszystkie prezentowane na stronie Sklepu Internetowego towary i nazwy są używane
wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi.
2. Złożenie zamówienia za pośrednictwem interfejsu internetowego Sklepu Internetowego jest
równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych
osobowych zawartych w zamówieniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z 30
maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 ze zm.). Szczegółowe warunki
przetwarzania danych i kwestie ochrony danych osobowych reguluje Polityka Prywatności
Sklepu Internetowego dostępna na stronie internetowej www.bloombee.pl
3. Sklep Internetowy (i prowadzący go Sprzedawca) nie ponosi odpowiedzialności za szkody
i krzywdy wynikające z niewłaściwego działania serwera, na którym umieszczona jest
platforma internetowa Sklepu Internetowego. Powyższe dotyczy w szczególności skutków
błędów w działaniu stron internetowych, brak dostępu do nich oraz innych awarii, uszkodzeń
lub zakłócenia w funkcjonowaniu usług internetowych.
4. Jeżeli stosunek prawny związany z korzystaniem ze strony internetowej lub stosunek prawny
ustanowiony umową sprzedaży zawiera element międzynarodowy (zagraniczny), wówczas
Kupujący, Użytkownik oraz Sprzedawca zgadzają się, że stosunek ten podlega prawu
słowackiemu. Nie ma to wpływu na prawa konsumenta wynikające z powszechnie
obowiązujących przepisów prawa innych krajów, które zapewniają konsumentowi wyższy
stopień ochrony.
5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy powstałe w wyniku ingerencji osób
trzecich w interfejs internetowy Sklepu Internetowego lub w wyniku jego użytkowania
niezgodnego z jego przeznaczeniem. Użytkownikowi korzystając z interfejsu internetowego
Sklepu Internetowego nie wolno stosować mechanizmów, oprogramowania, skryptów ani
innych procedur, które mogłyby mieć negatywny wpływ na jego działanie, tj. przede
wszystkim zakłócić funkcjonowanie systemu lub nadmiernie obciążać system, nie może
wykonywać żadnej czynności mogących zaszkodzić jemu lub osobie trzeciej, umożliwiać
osobom ingerencję lub korzystanie z oprogramowania lub innych elementów interfejsu
internetowego Sklepu Internetowego oraz korzystanie z interfejsu internetowego Sklepu
Internetowego lub jego części lub oprogramowania w sposób sprzeczny z jego
przeznaczeniem lub celem. Błędy powstałe przy wprowadzaniu danych przed złożeniem
zamówienia lub w trakcie jego składania i przetwarzania będą wykrywane i korygowane na
podstawie komunikacji e-mailowej lub telefonicznej.
6. Zawartość interfejsu internetowego Sklepu Internetowego Sprzedawcy, wszelkich materiałów
znajdujących się na stronie Sklepu Internetowego (teksty, zdjęcia, obrazy, logo i inne) oraz w
powiązanych z nią mediach drukowanych (ulotki promocyjne, reklamy itp.), w tym
oprogramowanie interfejsu internetowego sklepu oraz niniejszy Regulamin, jest chroniona
prawem autorskim Sprzedawcy i może być chroniona innymi prawami innych osób. Treść nie
może być zmieniana, kopiowana, powielana, rozpowszechniana ani wykorzystywana przez
osoby trzecie w jakimkolwiek celu bez pisemnej zgody Sprzedawcy. W szczególności
zabronione jest udostępnianie zdjęć i tekstów w interfejsie internetowym Sklepu
Internetowego odpłatnie lub nieodpłatnie.
7. Wszelkie umowy sprzedaży są przechowywane i archiwizowane przez Sprzedawcę w formie
elektronicznej i nie są dostępne dla osób trzecich. Sprzedawca przekaże Kupującemu umowę
sprzedaży wraz z warunkami handlowymi na żądanie złożone w formie dokumentowej
(pisemnej lub w formie elektronicznej poprzez wysłanie wiadomości e-mail)
8. Niniejszy Regulamin jest dostępny pod adresem internetowym: https://www.bloombee.pl/polityka-prywatnosci/ oraz w wersji
pisemnej pod adresem siedziby Sprzedawcy.
9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie.